وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

نماز جعفر طیار

دیروز به اتفاق مامان جونی رفتیم پای صحبتهای دکتر هزاره 

تو یک خونه باصفای قدیمی اصفهانی

را مهمونهای افتاده و تحصیل کرده و مسن این شهر تاریخی و با فرهنگ

جلسه خوبی بود. خیلی چیزها یاد گرفتم. زیارت ال یاسین 

مناجات المحبین از مجموعه 15 دعای منسوب به امام سجاد (ع)  و بحثهایی در باب عشق و دوستی 

هزار و خرده ای قسمت شد صلوات بفرستم. 

جلسه خوبی بود و قسمت اخرش که نماز جفعر طیار بود خیلی قشنگ تر بود. دو تا نماز دورکعتی که 300 تا تسبیحات اربعه داره و بعد از حمد در هر رکعت به ترتیب زلزلت ، عادیات، نصر و توحید 

می خونن. حدودا خوندنش نیم ساعت تا 45 دقیقه طول می کشه ولی حسابی چسبید خیلی دوستش داشتم.

ظاهرا یکی از اثرات این دعا تسریع در ازدواج هست. جالب بود برام.

یک استخاره هم یاد گرفتم که تو صحیفه سجادیه هست و امام طلب خیر می کنه.

دیروز تو جاده در مورد دوستی و اداب دوستی و حق و حقوق دوستی در اسلام کلی خوندم. 

ابراز دوستی یکی از حقوق دوست هست و باعث استحکام اون می شه و دیگه اینکه اگر طرب مقابل نسبت به محبت تو بی اعتنا بود جایز نیست به دوستی ادامه داد.

بله.

امروز از این همه بی تفاوتی اش دلم خیلی گرفته بود و هنه مسایل دیگه مرکز

یا خیلی مغرور می تونه باشه یا خیلی سنگدل

من باید تجدید نظر کنم. و هیچ نیازی به گفتن هیچی نیست چون برای شروعش اجازه نگرفته بودی که حالا برای کم رنگ تر کردنش اجازه بخوای. اگر هم حقی باشه من حق دارم که چرا اینقدر ادیت نشدم.

ولی اون یه فرزند شهیده و حکم یتیم داره و خوندم چقدر تو قران به محبت و توجه بهشون اشاره و تاکید شده.

ولی دوستش دارم خیلی هر چند بی احساسه بی تفاوت سنگه سرده 

به شدت به یک دوست صمیمی نیاز دارم 

دلم درد داره و هیچکی رو ندارم 

بامدادچهارشنبه 19 تیر

سلام

از سر کار که اومدم خوابم برد تا الان.

خسته بودم خیلی

کلا روحمم خسته است.

تو یک رابطه یکطرفه بی سرانجام

شاید از نطر مذهبی دوست خوبی بود. که البته اونم اگر دوستش نداشتم حرفهاشو گوش نمی دادم

ولی هیچ رابطه عاطفی نشون نداده. خیلی سرد خیلییییی

دل بی دوست دلی غمگین است