وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

پاک سازی

سلام

امروز عکساش و همه یادگاری ها شو فیلم هاشو  و صداشو از روی گوشیم پاک کردم. ولی هنوز چتها و پیاکهامون مونده. فیلمهاشو که نگاه می کردم دیگه دوستش نداشتم . راحت پاکشون کردم. البته که تو تلگرام و اینستا دارمشون ولی می دونم دسترسی بهشون خیلی سخت تره . انگار بردمش تو صندوقچه دلم دیگه دم دستم روی صندلی پادشاهی اش نیست. دیگه پادشاه دلم نیستو تاجش رو خودش شکست.

به دنبال کسی باش که دنبال تو باشددددددددددددددد

علی بندری و پادکستهایش

خوب امروز بیشتر یادگیری هام از پادکست بی پلاس BPLUS بود. خوب مدتهاست عادت کردم وقتی می رم دوش بگیرم گوشی ام رو هم می برم و پادکست گوش می دم و اکثر اوقات پادکست های این کانل هست یا پنل بی. امروز برای بار دوم یا سوم پادکست کار عمیق رو گوش دادم.

چقدر همون چیزی بود که تو لیست برنامه هام از قلم افتاده بود.

اره برای سوپر استار شدن یا سرمایه گذار موفق بودن یا یک ادم حرفه ای به تمام عیار شدن باید مهارت کار عمیق رو بلد باشی و اونم اینه که ماهیچه های ذهنت رو ورزش بدی تا بتونه متمرکز کار کنه و یکی از مهمترین مسایلش حذف مواردی هست که زمانهاتو هدر می ده به خصوص شبکه های اجتماعی یا ایمیل یا جلسات بی خود یا ادمهای بی خود. اینکه بتونی برنامه ریزی کنی بعضی از ساعاتت رو اختصاص بدی به کار عمیق و با تمرکز هست و می تونه بین 1 تا حداکثر 4 ساعت باشه و بعد دیگه مغز نیاز به استراحت داره.

نشر نوین این کتاب رو ترجمه کرده.  اینجا هم خلاصه خوبی ازش گذاشته ( سایت همیار)

الانم دارم یک لایو اینستاگرامی علی بندری گوش می دم که داستان اپیزودهای فصل یک و دو و انتخاب کتابهاش رو تعریف می کنه و فصل سومش از 17 اردیبهشت 99 شروع می شه و 20 اپیزود خواهد بود و تم کتابهاش بیشتر معرفی کتابهایی است که به دنبال یافتن چرایی موفقیت بعضی از ادمهاست.

من واقعا در بدترین شرایط روحی و افسردگی و بی حالی که بودم پادکستهای اینها منو زنده کرد و پر انرژی. 

تو سایت چنل بی بخش خبرنامه اش پادکستهای خوب رو پیشنهاد می کنند.

برای بی پلاس هم یک خبرنامه دارن که در مورد کتابهایی که خلاصه اش گفته شد نظرات بقیه و نقادانه را در مورد این کتابها می ارن. من تا حالا هیچکدومش رو نخوندم البته.

فکر کنم الان اقای بندری نروژ باشه و داره از اونجا این پادکست رو هدایت می کنه.

2- امروز مقالات مدل کسب و کارم رو هم مرتب کردم و ازش خوشحالم.

3-امروز توفیق روزه گرفتن داشتم خیلی خوب بود هر چند نسبت به زمستون طولانی تر شده مخصوصا که ساعت رو کشیدن جلو و نمی گذره دیگه 

4- با ادریان بازی کردن خیلی انرژی به ادم می ده و روحم تازه می شه.

5- خیلی خوب شده و امروز در حداقل زمانها بهش فکر کردم یا اومد تو ذهنم و جالب بود امروز عید مبعث بود و به خیلی ها تبریک گفتم و خیلی خوب بود ولی به اون نگفتم اصلا حسش رو ندارم. اونم که دیگه نشون داد چقدر مایله. به دنبال کسی باش که دنبال تو باشد! و اون نبود اصلا.مخصوصا از مرداد ماه به این ور. که بی خیالش مهم نیست.

6-امروز هم به رییس روسا پیام دادم هم همکارای خدماتی هم کارشناسی خیلی خوب بود تقریبا همه خوشحال بودن.

7- یه کم حال مامان امروز مشکوک بود و عطسه و سرفه داشت نگران شدم خیلی امیدوارم چیز مهمی نباشه. 

8- نمی دونم حرز چقدر تاثیر داره ولی من دارم هم امام جواد (ع) هم امام علی (ع) هم چهارده معصوم تازه گردنبند عقیق حضرت زینب رو هم دارم که خیلی دوستش دارم و بهم ارامش می ده.

9- امروز ذکر هم گفتم که خیلی ارومم می کرد.