وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

کی می دونه چند لحظه بعدش چی می شه؟

فقط خدا می دونه و بس.

مثلا امشب عراق زلزله اومد اصفهان و تهرانم هم همین طور

معلوم نیست بازهم نیاد 

و من تنها در خونه و اون فرسنگها دور ودور و دور

ایا دوباره همو خواهیم دید

نگاه می کنم می بینم چیزی برای نگرانی ندارم و راضی ام به رضای خدا

خدا یا دوستت دارم و گناهامو ببخش و حلال کن


مامان بابا رو پرهام و ادریان و علی و ارزو و هم خیلی دوست دارم 

در جستوجوی ناهمجنسی مشابه

به ذهنم رسید حتما مثل من مردهایی هستند که تنخان و می نویسن که تنهان

بنابراین سرچ کردم و به چند تا وبلاگ جالب رسیدم. برای یکی پیام گذاشتم و اینم دیدم پر از داستانه

گفتم ثبتش کنم تا یادم نره کدوم بود

http://www.sp0098.blogfa.com