وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

۱۱ فروردین

سلام

امروز ۱۱ فروردین شد و چشم به هم بزنیم ۱۳۸۶ هم تمام می شه نمی خوام امسال مثل پارسال باشه پس همه چی را متحول می کنم حتی اینجا رو می رم از شهر خراب اباد و ...

 

اره متفاوت!

سلام

سال ۱۳۸۶ را به همه دوستانم و خوانندگان محترم این وبلاگ تبریک می گم و براشون سال خیلی خیلی خوشی را ارزو می کنم.

تحولات زیادی اتفاق افتاد مخصوصا که سال عوض شد و من می خوام امسال یک سال متفاوت را تجربه کنم. پس تصمیم گرفتم همه چی را جدید کنم و کوله بار سال های پیش را با همه غم ها و کدورتها و خستگی هاش دادم رفت و سال جدید را با فکری ازاد و دستانی باز شروع کردم.

الان هم در بندر عباسم و با لبی دل عضو جدید و همدم و همراه نوزاده ام در خدمتتانیم. صبحانه ای کامل صرف شد و صبح زیبای بهار را در کنار ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس همقدم با مادر عزیزم شروع کردم.

دیشب اون و همه وابستگی هاشو و رفتارهاشو ریختم تو دریا و حالا سبک سبکم. و فوق العاده خوشحال.

به احتمال زیاد این وبلاگ را از حالت غم انگیزش در می یارم و حسابی همه چی را نو می کنم.

خدایا شکرت چقدر تو بزرگی و اکنون که شاهد مخلوقاتت  هستم عظمتت را بیشتر درک می کنم.

هیچوقت فکر نمی کردم بندر عباس اینقدر قشنگ باشه!