وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

نازی

با این همه پیشرفت وسائل ارتباطی و از بین رفتن مرزها، خیلی عجیب به نظر می رسه ادم یک گم کرده داشته باشه!!

ولی من دارم یکی که خیلی دلم براش تنگ شده خیلی اونقدر که چند شبه پشت سر هم دارم خوابشو می بینم.

نمی دونم کجاست حتی نمی دونم چی کار می کنه؟ کدوم کشوره؟ کدوم شهر؟ با کی اونجاست؟

ولی چقدر جاش تو قلبم نزدیکمه

خیلی دوستت دارم هر جا که هستی 

امیدوارم شاد و سلامت باشی دوست خوب من

چشام تو رو می بینه (شهاب رمضان از سایت listenpersian.net)

آهنگساز و خواننده: شهاب رمضان
تنظیم: سیروان خسروی
ترانه سرا: محمد کاظمی
آلبوم: رمانتیک

 

 



تو هر نفس که میخوام

بگم که خیلی تنهام
تو قطره های اشکام(ترانه از سایت listenpersian.net)
چشام تو رو می بینه
تو اوج عشق و احساس
دلم که خیلی تنهاس
وقتی که یادت اینجاست
چشام تو رو می بینه
چشام تو رو می بینه

هر طرف که میرم
چشام تو رو می بینه
از دلم شنیدم
عاشق شدن همینه
وای اگه نباشی
بدون تو می میرم
من دوباره میخوام
که از تو جون بگیرم
متن ترانه و آهنگ از سایت Listen Persian

تو اون چشای مهربون
کنار خاطراتمون
هر جا دلم میگه بمون
چشام تو رو می بینه
یاد تو همراه منه
این خود عاشق شدنه
هر شب که بارون میزنه
چشام تو رو می بینه
چشام تو رو می بینه

هر طرف که میرم
چشام تو رو می بینه
از دلم شنیدم
عاشق شدن همینه
وای اگه نباشی
بدون تو می میرم
من دوباره میخوام
که از تو جون بگیرم
متن ترانه و آهنگ از سایت Listen Persian

تو هر نفس که میخوام
بگم که خیلی تنهام
تو قطره های اشکام
چشام تو رو می بینه
تو اوج عشق و احساس
دلم که خیلی تنهاس
وقتی که یادت اینجاست
چشام تو رو می بینه
چشام تو رو می بینه

هر طرف که میرم
چشام تو رو می بینه
از دلم شنیدم
عاشق شدن همینه
وای اگه نباشی
بدون تو می میرم
من دوباره میخوام
که از تو جون بگیرم
متن ترانه و آهنگ از سایت Listen Persian

هر طرف که میرم
چشام تو رو می بینه
از دلم شنیدم
عاشق شدن همینه
وای اگه نباشی
بدون تو می میرم
من دوباره میخوام
که از تو جون بگیرم
متن ترانه و آهنگ از سایت Listen Persian

هر طرف که میرم
چشام تو رو می بینه
از دلم شنیدم
عاشق شدن همینه
وای اگه نباشی
بدون تو می میرم
من دوباره میخوام
که از تو جون بگیرم