وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

پرواز KLM ساعت 3:15 تهران به امستردام

سلام

این سلامم قطعا با همه بقیه یه فرق داره. فرقش اینه که دیگه خیلی دور شدیم خیلی

باید همین الان پیام می دادم تا ثبت بشه. 2دقیقه پیش به هم اخرین پیامهای قربون صدقه و خداحافظی رو دادم و موبایلشو خاموش کرد تا هواپیماش بپره. 

الان ساعت 3 و 40 دقیقه صبح تهرانه و من تنها تو خونه روی مبل و بالاخره اون روز و اون لحظه که خیلی نگرانش بودم رسید خیلی زود رسید.

نمی دونم چی پیش رو دارم ولی امیدوارم اون دنیای تازه ای که داره به سمتش پرواز می کنه فوق العاده باشه. 

احتمالا انشالله ساعتهای 9 صبح می رسه امستردام هلند و 3ساعت بعدش حرکت به سمت استوانگر عزیز و زیبا.

قطعا هیجان تجربه یک فضای جدید خیلی بیستر از هیجان تجربه تنهایی تو شهری هست که کلی ازش خاطره داری و هر روز سر کاری می ری که فضای نبودنش جلوی چشته.

نمی دونم

نمی دونم ته دلم خوشحالم یا ناراحت. اشکم که در می یاد می گم خجالت بکش یه عمر منتظر بودین که جور شه حالا که جور شده گریه !

بعد می بینم اره واقعا نباید گریه کرد فقط باید جشن گرفت. و خدا رو شکر کرد. بالاخره کند و رفت.

خدا به همراهش چقدر هم امروز قشنگ شدا بود با اون مدل کوتاه مویی که کوتاه کرده بود.

حکمش رو هم دکتر امضا کرده بود و این خودش کلی از بار استرس کاریمون کم می کرد و خبر. فوق العاده ای بود.

دارم فکر می کنم مسیر زیادی طی کرد تا به اینجا رسید و من برای طی کردنش باید خیلی بجنبم و با این خرفتی نمی شه.

اولین باره از من اینقدر دور شده و دلم قرصه و نگران نیستم. 

خیلی نوشته بودم ولی پاک شد

دیگه حتما از اسمون تهران بیرون رفتی. پروازت سلامت رفیق

خوش بگذره و پیش به سوی فردایی تازه 

با سلامی به امستردام و درودی بر استوانگر عزیز و رهایی بخش

دوستت دارم رفیق

سفر سلامت

شبت خوش

بوسسسسسسسس تا بی نهایت

پی نوشت: 

55500 با اسنپ رفتیم طرح ویژه اش که یک ام وی ام 315 بود 

و با 42000 تو من برگشتم که یک پراید بود در سفری در نصف شب تنها در جاده بی انکه کسی بداند بسیار غریب و قریب.

حدودا نزدیک 7 میلیون هزینه کردم و هدیه دادم امیدوارم که مفید باشه براش. خیلی چیزها رو نتونست ببره متاسفانه.

چقدر تو خونه کار دارم چقدر سر کار

چقدر برنامه انجام نداده

با گوگوری مگوری چه کنم؟

ساعت 4 شد شب بخیر