وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

دخترک

در مجاورت من دخترکی است 

که وقتی دفتر خاطرات یک دهه پیش خود را می خواند

های های گریه می کند


ارزوهای امروز او همان ارزوهای 10 سال پیش مانده اند.

فقط تفاوتش 10 سال 10 سال گذشته است


من هم از یاد برده ام چه ارزویی داشتم ولی امروز خودم را پخته تر می دانم خیلی پخته تر هر چند انرژی ام شادیم روحم بیشتر افزون تر و بزرگتر بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://die.blogsky.com

و ما همه بزرگ می شویم بعضی از آرزوهایمان بر آورده می شود و بعضی همچنان در حد آرزو می مانند اما خوشحالم که ۱۰ سال گذشت بر من و تو
متنت را دوست داشتم جالب بود و من را برد به ۱۰ سال گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد