وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

امروز

 

این روزها خیلی حس تعویض گوشی دارم. دلم عجیب سونی اریکسون می خواد . امروز کلی در مورد مدل های مختلفش مطالعه کردم. اخر سر به این نتیجه رسیدم که این ۳ تا خوبند ( در حد خواسته ام و جیبم)

۱- w810

۲- w700

۳- k750

جالبه که همکارم همین دیروز یک کا ۷۵۰ خریده بود دیدمش بدم نیامد. حدودا ۲۰۰ در می یاد با تجه به اینکه امده بود یک حافظه ۱ گیگ هم بهش اضافه کرده بود که دیگه عالی می شد.

خودم از w70-w810 خوشم امده بینم چی می شه.

w700 قابلیت ۳۰ ساعت پخش موسیقی در حالت خاموش بودن موبایل را داره و این خیلی حسن برای من.

به هر صورت نمی دانم چی کار کنم حسم میگه همین روزهاست که یکیشون را می خرم.

- مساله دیگه امروز یه سری به این سایتهای آمار زدم که امار وبلاگ را نشون می ده. خیلی جالبه که هر کدومشون یک جور نشان نی دنو من خودم پرشن استت رامی پسندم به نظرم ازهمه بهتره.

یه دوست خوب بابلی هم دارم که مرتبا به من سر می زنه و بی خبر می یاد و میره هیچوقت هم برام کامنت نگذاشته !

 

خوب برم به کارم برسم

عذاب وجدان دارم هیچکار نکردم.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
rmin یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ http://rmin.blogsky.com

salam salam :D eaaa pas farda joomhoori mibinimetoon:)) manam ba ejazatoon sonyericsson dashtam ke monjal be fot shode nemidunam chesh shode albate modele jadid nist ghadimeye nesbatan :D farda ham daram miram jomhoori :D age ye joojootighi didi unja manam =)) be har hal gooshiye jadid pish pish mobarak :D

رضاکاظمی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.baroun82.persianblog.com

خوبه.اینم یه جورگزارش کاربرایدراومدن ازتنهایی.پیش بینی می کنم یه روزوبلاگ نویس ماهری میشین.اون روزچیکار میکنین؟سوال جالبیه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد