وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

روز والنتاین

 

سلام

بابا عجب نوشته ای نوشتم . خودم ۱۰۰ بار خوندمش و کیف کردم . همونی که واست نوشتم . روزت را به خود نامردت تبریک گفته بودم

بابا نوشته معشوق من را می گم دیگه . همونی که حتی نخوندیش

مثل اینکه یه کادو بهت بدن تو قبولش نکنی اون وقت به اون طرف مقابل چقدر بر می خوره ها؟

باشه مهم نیست

من به روی خودم نمی یارم

که تو ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
rmin پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

valentine bood emruz , vali kash nabood , har chi bood gozasht chetori mishe faramoosh kard !? ehsas mikonam khoda in heso azam gerefte ! ...to khobi ?

Rmin پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://rmin.blogsky.com

darya darya ye chizi neveshtam , chek kon bebin ke khoobe neveshtam :-?

Rmin جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://rmin.blogsky.com

salam darya jan khobi ? nemidoonam neveshtato in bar dagightar khondam va mishe goft ba ejazat be zaboone khodam tarjoomash kardam o to weblogam gozashtam age vaght dashti bekhonesh mamnoon be har hal bebakhshid natonestam azat ejaze begiram zoodtar, va bad bezaram.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد