وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

بی احساس

 

چقدر خوب که ادم دانشجوی پژوهشگر نمونه دانشگاه بشه . امروز جشنش باشه بعد اینقدر بی تفاوت و بی احساس باشه که حتی خانواده اش هم خبر نداشته باشند! هر کی الان مثل من بود تا ۱۰۰ فامیل این ور و اون ور خبر دار می شد و کلی زنگ و ... ولی من!

واقعا دل خوش سیری چند؟

نمی دونم چی جایزه دادن خدا کنه اینش قابل باشه.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
someone چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام . تبریک می گم ...
.....
و انقدر هم بی احساس نباش .....
زندگی روی قشنگ نشون نمی ده اگه خوب نگاش نکنی ....
موفق و سربلند باشی دوست عزیز

سمیرا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://paradaisee.blogsky.com

از چه دلتنگ شدی دل خوشی ها کم نیست. یاد من باشد تها هستم.ماه بالا سر تنهایی هاست.

سلام دوست خوبم....
به خاطر این موفقیت بهتون تبریک میگم.
و با اجازه لینکتون می کنم.

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد