وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

بسیار سفر باید تا ...

 

گفتم حالا که دلم به شدت مسافرت می خواهد مثل توریست ها حداقل چند تا عکس بگذارم تا سفر مجازی داشته باشم.

چه زیباست انگار داره با ادم این تکه ابر حرف می زنه

 

Punch Bowl Falls - Columbia River Gorge - Oregon

کاش می شد در امتداد این درخت خنکی اب را بارها مزه مزه می کردم.

دلم یه رودخانه می خواد که در امتدادش برم و تو زلالیش خودم را کشف کنم.

چه صفایی داره این اب این کوه این غار

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سکوت دیوار.. جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
عکسهای زیبایی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد