وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

یادم رفت بگم

 

دوباره سلام

من که همیشه همه تاریخ ها یادم بود ولی چرا این یادم رفته بود؟ یعنی دیگه پیر شدم ؟ یا نه برام اهمیتی نداشت ؟

نه هیچ کردم از این ها حتما نبوده

در هر حال دوست دارم عمر یه هفته ای وبلاگم را به خودم تبریک بگم. و خوشحالم از اینکه شروع کردمو حالا وبلاگ دارم .چی می توانم افکرمو بنویسم کاری که مدتها بود می خواستم بکنم.

دیگه همین فعلا با امید...

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام خسته نباشی بنویس و بنویس و بنویس .من هم نوشتم . البته متنوع نوشتم ببین (ازقسمت روزانه چندتا لینک مربوط به خودمه . ) خوشحال میشم نظر بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد