وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

سلام

 

سلام به همگی

یه صبح ۵ شنبه زیبا رو شروع کردم . با یک حس تازه . با یه دوست جدید که همزاد خودمه و خیلی از ویژگی هاش مثل منه ولی امیدوار و سر زنده.

امروز یکی از دوستام که ۵ سال پیش با هم هم اتاق بودیم بهم زنگ زد و کلی تجدید خاطرات شد.

یادش به خیر چه دورانی بود

دل همه رو که با من بودن رنجیدم وحشتناک. وحشتناک.

من دیگه چه موجودی بودم ؟ هیچ کس با من خاطره خوشی نداشته هه چقدر بد اونقدر دوستم داشتن و من اونقدر بی توجه بودم که دل همه رو شکوندم. به همه گفتم دوستشون دارم ولی چون همه بودم بین همه تقسیم می شد ولی اونا یک نفر را دوست داشتند و به همین خاطر روشون فشار بوده و عدالت رعایت نمی شده .

دل همه رو شکستم

نکته : باید یک نفر را فقط دوست داشته باشم و بقیه رو سر کار نگذارم.

خدایا به امید تو

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.century21.blogsky.com/

سلاو وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

سلام

از لطف شما ممنونم . باشه من هم موافقم . وبلاگ شما هم جالبه
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد