وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

ظهر جمعه ساعت ۱

 

سلام

امده بودم به کاراتم برسم ولی حتی به یکدومشون هم نرسیدم . چه دنیایی اینترنت غرق شدم توش کمبود زمان به سراغم امد و گفت وقت تمام باید بری و من حالا امدم خداحافظی کنم

 

پس فعلا خدانگدارتون باشه

اهای با تو بی احساس هم هستم که هنوز هم ازت خبری نیست و نمی دونم داری چیکار می کنی ولی 

من دارم می رم حداقل بگو ....

                                            به امید دیدار

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امید جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ http://whitrose.blogsky.com/

سلام دوست من.
امیدوارم حالت خوب باشه.
راستش من یکسال بود که بیکار بودم.الان یه کارایی دارم میکنم...واسه همین دیشب نت نبودم.
من ایمیلم روواست گذاشتم.خواستی توی میسنجر با هم صحبت کنیم.خواستی میل بزن یا همین جا توی وبلاگ.
واسه من فرقی نمیکنه.هرجورشما راحتی.
خیلی ممنونم که سرزدی بهم
اگه خواستی بگو تا لینکتو بذارم توی وبلاگم.من خوشحال میشم.
منتظر شما هستم.
قربان شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد