وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

یه امتحان کوچک

 

 

سلام

تا حالا هیچ عکسی را در وبلاگم نگذاشتم برای همین الان دلم خواست تا این کار رو امتحان کنم

امید وارم که موفقیت امیز بشه

دوست داشتم همیشه مثل این عکس من هم یکی را می داشتم :

 

 

  اگه دیدینش به من هم بگین یا بهش بگین که من دلم براش ...

             خیلی دلتنگشم ...

                                                                                             

                                                                                              امید من ...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد