وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

مشتاق بهمن یا بهمن مشتاق

امروز روز خاصی بود 

در واقع می شه گفت گرون ترین معامله زندگیمو از نظر مالی تا به این روز انجام دادم. یک سرمایه گذاری در مشتاق بهمن 2

امیدوارم که خیر باشه

هر چند قلبا نه از خریدم راضی بودم صبح و نه از عکس العمل بعدش در ظهر ولی الان حس خاصی ندارم. انگار هیچ اتفاقی نیافتاده. و دوباره به زندگی عادی برگشتم

انگار پس اندازم و ریختم تو این کار حالا که هیچی ندارم خیالم راحت شده موریانه ای مغزم رو مور مور نمی کنه یه کاری بکنم.

دیوانگی غیر از این هم هست؟

امروز خیلی دلتنگم. اولین سرمایه گذاری بدون اون

و اون بدون من

بی خبر ازش

حس می کنم فقط از نظر فیزیکی ازم دور نشده که کلا شده و الان یکی دیگه هست که نمی دونم کیه

چه درونم تنهاست از همه کس و همه چی

انگار فقط خودمم و خودمم و بس.

من و خودم و خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد