وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

سلام سه شنبه

 

دوباره سلام

و امروز هم زنده ام تا بگویم برایت چه اندازه تنهایی من بزرگ است. نه چه اندازه تنهایی من مسخره است.هه

بگذریم. دیروز گذشت و امروز روزی دیگری است که آغاز نموده ام و امیدوارم خوب باشد.

دورزو ناراحت که نه کمی پشیمان شدم و بعد با خودم گفتم نه باید براش می نوشتم

 

خدا تو را رحمت کناد و نه لعنت که رحمت گستردن بش والاتر و لعنت انعکاسی سخت تیره تر دادر.

پس امروز بلند و صریح و جانانه داد می زنم :

 

رحمت خدا بر تو

 

 

گشایش باد بهروزی

 

و

 

 

خوش بینی زمینی ات

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد