وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

پایان تعطیلات نوروز 97

خوب می شه گفت حدود بیست دقیقه ای هست رسیدم خونه و دیگه تا پایان تعطیلات نوروز چند ساعتی بیشتر نمونده.

 از 28 ام دیگه سر کار نرفتم و مامان اینها از یکشنبه 27 ام شدند مهمان خونه کوچیک من. 

ارزو 1فروردین رفت مالزی و با خاله تا چهارشنبه 8 ام تهران بودیم و 8 ام خاله رفت مشهد و من و مامان بابا رفتیم اصفهان.

در کل خیلی خوب شد که رفتم 

واقعا میزبانی بهم خیلی فشار اورد و انگار سخت بهم گذشته بود و به نظر خودم میزبان خوبی نبودم.

ولی چقدر تو خونه مامان بابا عالیه. چقدر ادم احساس راحتی می کنه و چقدر نمی تونه مثل اونها خودش میزبانی کنه.

امیدوا م یاد بگیرم شاید من مهمون راحتی باشم البته

خوب دو روز هم این وسط 7 و 8 ام رفتم سر کار و خیلی خوب شد رفتم

در کل خوب بود و امیدوارم که سال خوبی باشه. باید امسال مهارت اموزی کنم و خودم رو توانمند کنم. برای من سال 96 هم سال خیلی خوبی بود و کتاب نوشتم و یک پست دیگه و ...

از خدا می خوام امسال بهتر از پارسال باشه و کمکم کنه تا خیر و برکت و سلامتی بیشتر در زندگی مون جاری بشه.

امیدوارم که سال شادی باشه و غمی توش نباشه. و حال بابابزرگ هم خوب بشه انشالله

پارسال اصلا سفر نرفتم باید خودم رو برای رفتن اماده کنم باید برم فکر می کنم شرایط خیلی اماده است و خانواده هم حالا شرایط پذیرشش رو دارن و حتی تشویق هم می کنند یک کم برای بابا شاید سخت باشه ولی طفلک مثل همیشه چیزی نمی گه و خیر ما رو می خواد.

حالا توکل بخدا

امیدوارم امسال در پست جدید منشا خیر و برکت برای همکاران بشم و کارهام تاثیر مثبت در زندگی ها بگذاره و خدا کمکم کنه این اتفاق بیوفته و نگذاره تصمیمات نادرستی بگیرم که بعدا پشیمونی و لعنت به همراه داشته باشه.

مرکز رشد هم احتمالا می دم بره 

فردا 14 است و امیدوارم با انرژی برم سر کار و خوب امشب خوابیده باشم.

توکل بخدا

بای

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 08:50 ب.ظ http://shahramclub.blogsky.com

بعد ا سالها اومدم به وبلاگ قدیمی سر زدم . گفتم سری هم به لینکهای قدیمی بندازم. خوشحالم که مینویسید . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد