وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

عاشقانه ها و گفته ها

سخته نبودن کنار آدمهایی که اگه کنارشون هم باشی دلت تنگ میشه.


**عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر است ،اما به یاد عزیز بودن زیباترین هنر است.

**امید وصل تو نگذاشت تا دهم جان را ،وگرنه ،روز فراق تو مردن آسان بود.

**من مانده ام و 16 جلد لغت نامه که هیچکدام از واژه هایشان مترادف دلتنگی نمی شود! کاش دهخدا می دانست دلتنگی درد دارد ... نه معنا!!

**تو را من  چشم در راهم همه هنگام... نه چون نیما که می گوید شباهنگام...!

روزی میرسد که برگ برنده ات دل میشود...

ولی !!

تو دیگر حاکم نیستی...!!؟!!!

_______________________________________________________________


خاصیت دنیاست که در اوج داشتن و خوشبختی دلهره ی از دست دادن بزرگ تر است...........


چقدر احمقانه است از یک قهوه  تلخ انتظار یک فال شیرین داشتن

____________________________________________________________


کاش میشد جای من باشی تا بدانی که چه حسی دارد وقتی آدمی مثل تو را این همه دوست دارم....


گوشه چشمی از خدا برای خوشبختی و عاقبت بخیری کافی است ،به تمام نگاهش می سپارمت.

از خدا میخواهم طناب عشقمون هر روز پاره  بشه تا با گره زدنش  فاصلمون کمتر بشه.

دل نزد تو است اگرچه  دوری ز برم ، جویای توام اگر نپرسی خبرم ،خالی نشود خیالت از چشم ترم ،در قلب منی اگرچه جایی دگرم.

اگر با گریه دریایی بسازم، اگر با خنده رویایی بسازم، اگر خنده شود در من فراموش ،اگر گریه شود یک لحظه خاموش ،تو را هرگز نخواهم کرد فراموش.

روشنی شبامی ،خورشید قصه هامی ،دلتنگتم همیشه ،نفس نفس باهامی.


عطرهای خوب ،شیشه خالیشان هم بوی خوب می دهند...

 

درست مثل جای خالی تو...


بوی " مهربانی " می آید

 کجا ایستاده ای؟

در مسیر باد؟



دوباره دلم هواتو کرده

انگار

شیرین ترین گناه عمرم بودی

که نمی خوام

ازت توبه کنم...



ما که یقین داریم روزی پروانه خواهیم شد!

بگذار روزگار هر چه می خواهد پیله کند...


حوصله ی خواندن ندارم

حوصله ی نوشتن هم ندارم

این همه دلتنگی نه باخواندن کم میشود

نه با نوشتن!

دلم آغوش گرم می خواهد..



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد