وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

من یک همدم می خوام

من اعتراف می کنم دیگه

از حرفم کوتاه اومدم

الان دیگه حاضرم جار بزنم دیگه یه ادم جدید می خوام .می خوام  یک همدم یه همراه

یه دوست داشته باشم

دیگه حاضرم احساسمو ازاد کنم. اجازه بدم لمسم کنه و لذت ببره بوسم کنه و ببوسمش و گرمی لبامونو حس کنیم

بغلم کنه و ببینه و حس کنه قلبم براش می تپه

می خوام بگم بهش چقدر دوستش دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
16957 دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم الان بهتر باشی .شاید اون کسی که میخوای من باشم نمیدونم.....تا باید دید قسمت چی میشه؟

شاه یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ق.ظ

به من میل بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد