وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

برای یک وحید که چند لحظه ای میهمان نوشته هایم بود

با توام با تو خدا

یک کمی معجزه کن

چند تا دوست برایم بفرست

پاکتی از کلمه

جعبه ای از لبخند

نامه ای هم بفرست

*

کوچه های دل من

باز خلوت شده است

قبل از این که برسم

دوستی را بردند

یک نفر گفت به من

باز دیر امده ای

دوست قسمت شده است


با تو ام با تو خدا

یک دل قلابی

یک دل خیلی بد

چقدر می ارزد؟

من که هرجا رفتم

جار زدم:

« شده این قلب حراج

بدوید

یک دل مجانی

قیمتش یک لبخند

به همین ارزانی»

*

هیج وقت اما 

هیچ کس قلب مرا قرض نکرد

هیچ کس دل نخرید

*

با تو ام با تو خدا

پس بیا این دل من مال خودت

من که دیگر رفتم 

اما

ببر این دل را

دنبال خودتتتتتتتت


عرفان نظر اهاری ( چای با طعم خدا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد