وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

تردید

موندم بین دوست داشتن و نداشتن 

هر چی بیشتر مطالعه می کنم می بینم بیشتر عاشقش بودم و همه همه مطالب مربوط به عاشقی در من صدق می کنه. رفتن روش های ترک کردن و مدیریت بحرانش رو بخونم دیدم تو همشون اولین شرطش اینه که از اون طرف ببری و دیگه نبینیش!

اخه چطوری من هر روز کنارمه 

باید با خودم رو راست باشم اون به صراحت و قاطعیت می گه نمی خوام باهات باشم حتی یک لحظه. بهم زنگ نزن وقت خودت و منو تلف نکن تو هیچ مسئولینتی در قبال من نداری الکی انرژی نگیر

نمی دونم چرا ته دلم به حرفاش باور ندارم. از این ور قطع می کنه و دیگه جواب نمی ده از اون ور اس ام اس می زنه می گه ادرس فلان جا رو برام بفرست.

یک چیزو می دونم وقتی با کسی هست چه ارنولد چه علیرضا چه محمد دیگه اصلا و ابدا منو تحویل نمی گیره نمی بینه و اصلا براش اهمیتی ندارم اما همین که قضیه به هم می خوره بلافاصله من می شم دوست خوبش و می گه عزیز دلم  ذوست گلم محرمم بیا بگو به نظر تو چراااااااا....

و من اونموقع دوباره حیات می گیرم 

حالا روراست ته دلم می گه اون نمی تونه با هیچ کی کتار بیاد و هر کسی تنها برای چند وقت اون براش جذابیت داره و بعد به هم می ریزه و انگار این مساله بهم امید می ده که نه اون بر می گرده

هر چند الان شیر شده.

یعنی نقش من تو زندگیش چی بوده؟  من بر طرف کننده چه نیازهایی در اون بودم که به محض اومدن یکی دیگه همه اینقدر نیست می شن؟

تکته مهم اینه که تو تمام این موارد اون خودش را تا مرجله نهایی ازدواج تصور می کنه و اینکه از لحاظ احساسی باهاشون تا انتها پیش بره و همین که بوسه ها شکل می گیره دیگه هیچ حرفی و ارزشی براش ندارم . سریعا حذف می شم با بالاترین حد پرخاشگری و بددهنی و خشونت

الان هم اینقدر راحت می گه گمشو صرفا به خاطر انرژی و احساسی هست که از محمد داره و تا اونجا پیش رفته که گفته من دیگه دارم اذیت می شم باید عقد کنیم

این یعنی اون منو به واسطه براورده شدن یکسری میازها عاطفی و توجه بهش می خواسته و وقتی یکی با توجه و ارضا نیاز های بسیار قوی تر می یاد جلو خواه ناخواه حذف می شم !

حالا محمد چون حضور اینده اش قوی تر هست راحتی تحقیر و دک کردن من براش خیلی قوی تر و شدیدتر شده 

حالا چه باید کرد!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد