وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

چت روم ۲ ( به دنبال شریک سکسی)

سلام

 

شهرام می گفت همه که برای سکس اونجا نیستند و می خوان چت کنند . اره می دونم  ولی می دونی چیه شهرام

بارها بود که از فرط حرف نزدن با ادمها به چت رومها می رفتم ولی ۹۹٪ این رو می خواستند فقط از پیامهای عمومی می شه فهمید دنبال چی می گردند.

چطور می شه ادمهایی که فقط برای چت امدن با بقیه تشخیص داد .

وقتی که اولین سوالها قد و وزن و ...

یعنی چی من می خوام با چت کنم چیکار قد من داری؟

به هر حال به نظرم این یه بحران یحران خلاء و تنهایی مردمهای قرن ۲۱

هر کی نظری داره بگه تا با هم بحث کنیم.

موفق باشید.

 

نظرات 80 + ارسال نظر
ممل یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://http://www.daryadaryazendegani.blogsky.com/1385/03/05/pos

عشق ما از ما گرفته شد
روح ما از ما گرفته شد
ما فقط بسان آدم های برفی به یکدیگر سلام سرد میرسانیم
ای کاش شعورمان را از ما نگیرند تا لااقل بتوانیم جواب سلام های سرد دیگران را بدهیم.

من جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ق.ظ

تنهایی به سکس ربطی نداره !
این یه اشکال فلسفیه و همون اشکالی که سکولاریسم داره ! عشق و سکس به هم هیچ ربطی ندارن ! این فقط یه حس جسمی و حیوانیه ! ایرادشم تنهایی نیست و بی فرهنگیه !

رامین سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

دوست عزیزم من لینک کنید منم شما لینک می کنم لطفا لینک نمودید کامنت بزارید آدرس

www.bookcity098.blogfa.com
به نام فروشگاه کتاب های نایاب

سارا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام......

مریم دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام.منم بانظرتون موافقم.بعضی ها از موقعیت سو استفاده میکنن.فقط واسه چت روم ها قوانین میزارن اما کیه که جلوشونو بگیره. خیلی هاشون فرهنگ ندارن تاسر صحبت باز میشه میپرسن اهل ح...هستی .باید جلوشون گرفته شه. همین چیزاباعث میشه جامعمون به فساد کشیده شه....تشکر

شهاب پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://shahba95.loxblog.com

موافقم

milad شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ

shahram jan ma mard haye irani tanhayeem hich jaye donya intor nist chon didgah haye maha gharbi nist ye jorayee aghab oftadeyem

parham چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

salam

مینا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام.
با شما موافقم.توچت همه به دنبال.... هستن نه حرف زدن وازتنهایی دراومدن

احسان دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام . کسی آنلاینه؟

ششششششششش پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

بهار سکسی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.bahar0010.blogfa.com

به این وبلاگ سر بزنید.www.bahar0010.blogfa.comپشیمون نمیشید.

puya چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

salam rast migi mese rooz rooshane baziya 2nbale chi migardan

mahsa vooorooojak جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ

salam goooolam.are azizam man ba u moafegham hame hamintoooooor hastan va az nazare man kasif tarin ja in chat roooomha shooode

سیاوش یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

salam

شوکا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://http://www.daryadaryazendegani.blogsky.com/1385/03/05/pos

افسوس همه ی زندگی بعضی ادما شده فقط سکس من هرگز جوونارو مقصرنمیدونم شماچطور؟؟؟

شهرام چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام من شهرام اصفهانی هستم یعنی چی اینی که گفتی shahram.rad2012ایمیلم

ghazal پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

kheili bahat moafeqam....kolan hame injuri shodan,hata vaqti ba 1i dus mishi taraf kheili khodesho bgire bade ie hafte sex mixad...
na in k sex bad bashe,unam jIe khodesh lazeme,ama....!!:\

فرهاد شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

زهرا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

من خودم نیاز شدید به سکس دارم
ولی دوس
ندارم گناه بکنم
و از طرفی دوس ندارم بکارتمو بیخودی ببازم

بابک پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

سکس خوبه دوست دارم سکس رو ولی حیف موقعیتش نیست

مجتبی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ق.ظ

اصلاح طلب دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

باسلام خدمت دوستان باید عرض کنم که نیاز جنسی یک نیاز مثل دیگر نیازهای طبیعی انسانه درسته که انسان باید انسانیتش رو در گرو دین و خدا و...حفظ کنه امانیازهای طبیعی جسمی و روحی باید به درستی ارضا بشن تا اختلالی در روند سلامتی جسم و روح ایجاد نکنه،خصوصاکه در سنین جوانی نیاز به داشتن همدم و عاطفه و درکنارش نیاز به شریک جنسی بیشتر مطرحه و درصورت ارضانشدن صحیح میتونه باعث ایجاد اختلالات روانی و جسمانی و سوق دادن فرد به سوی مشکلاتی مثل خودارضایی بشه وارد جزئیات نشیم یه مثال واستون بزنم،یکی ازمشکلات اصلی ما اینه که بهمون میگن خب غریزه جنسی قابل کنترله و باید کنترلش کرد،حالایک سوال اینجا مطرح ه که شما میتونی یک پارچ آب رو در یک لیوان جا کنی؟ازهرنظر که بخوای حساب کنی غیرممکنه چون ظرفیت اون لیوان به اندازه حجم و گنجایش خودشه و اگر خارج از اون ظرفیت آب داخلش بریزیم آب از لبه هاش سرریز می کنه آستانه تحمل نیازهای انسان هم همینه اگه به شما بگن یک هفته تحمل کن و آب نخور،شماشاید بتونی تاسه روز اول رو هم تحمل کنی امابیشتر از این زمان خواهی مرد،نیازجنسی،نیاز به خواب،نیازبه پرستش خداو...همینن و اگر به درستی ارضانشن باعث ایجاد مشکلاتی روحی روانی و جسمانی مختلفی میشن که گاهاغیرقابل برگشتن،مثلاخیلی از عوارض خودارضایی هستن که به سادگی قابل برگشت نیستن و مدت زمان زیادی لازمه تا این عوارض از بین برن،این مبحثی هم که شما مطرح کردی به همین دلیل ایجاد شده که فرد به این دلیل که شرایط رو برای ارضا شدن صحیح غریزه جنسیش نداره مشکلش رو در فضای اینترنت برطرف می کنه ببخشید کامنتم طولانی شد البته خلاصه گویی کردم

نیما شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

بابا عشق چیه

بانو چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
درسته بارها شده بخاطر فقط حرف زدن رفتم به چت اما از بین 300 نفر جی بشه 1 نفر مثل خودم پیدا شه که بتونم باهاش چت کنم .
در ضمن در جواب اونایی که می نویسن قد و وزن چیزی می نویسم که حالشون کاملا گرفته می شه...
ممنونم ازت عزیزم...

ترسا پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://TATLOO78.blogfa.com

کاملا بات موافقم

alireza پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ق.ظ

سلام راست میگی من 6 ساله دارم چت میکنم اسمم علیرضا گل چت شده سکس ولی دوست دارم یکی باشه درد ادمو بفهمه متشکرم ازت بای

یک نفر (پسر) شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

من خودم سکسو دوس دارم ولی تا حالا نداشتمه با
هیچ جنسه مخالف

fuker جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ب.ظ

بابا بکن تا میتونی بکن بکن. کردنیا رو باس کرد

رامین یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ق.ظ http://چت تصویری با دختر

باسلام رامین هستم 34 ساله مهندس نفت دخترخانمی ازکرج برای دوستی

شباهنگ دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ

منم با همه حرفات موافقم و اگر درمورد سکس نخاستم با پسرا بخرفم همشون زود میگن خداخافظ اگر اهل سکسی من هستم وگرنه خوصله ندارم .. این خرفا این خیلی بده اونموقع است که فک میکنی زن فقط واسه همین خلق شده که فقط باهاش سکس بشه

بردیا یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ق.ظ

بسیااااااار عاااالیه

بردیا یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ http://f.mohammadi6858@gmail.com

aaaaaaaaaliiiiiye

shadow سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام
اینکه تو چت روم ها بحث س... میکنن به مدیر چتروم برمیگرد یا فرهنگ تو ایرانی؟
ببخشید لحنم تنده
مدیر چتروم ماهی هزینه های سنگین پول هاست میده +هزینه های سئو سایت +خرید قالب و گرافیک و.. بماند
فیلتر کردن کلمات زشت و مراقبت از روم هم یطرف
......
حالا یسری بی فرهنگ بجای اینکه از امکاناتی براشون تهیه شده درس شده میرن داخل بخاطر فرهنگ ضعیفشون هرچی میگن به مدیر چتروم برمیگرده؟
فرض چتروم فیلتر شه تو میتونی ذهن مسموم ادما درس کنی؟
اره با تو اییم که اون متن بالا نوشته مدیر چتروم میگه ادم باش تو سایت یسری قوانین هست بهش عمل کن
تو اگه دیدی یکی تو سایت گفت قدت چنده راست میگی مسدودش کن برو عمومی چت کن کسی نمیگه وزنت چنده؟
افریت بجای اینکه معلول(چتروم) حذف کنی برو علت(ذهن مسموم فرهنگ پایین)درس کن!
من دیگه حرفی ندارم
چتروم فیلتر شه میرن یه چتروم دیگه -همه چتروم ها فیلتر شن میرن لاین تلگرام واتساب فیس بوک...

شیرین کاوش سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ق.ظ http://http:/majedsolayman.com

ایلماه شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام به همگی ایلماه۲۶ مهندس شیمی .چه همه باهم موافق هستین

dani جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ق.ظ http://ceos.blogfa.com

سلام
به نظر من تقصیر ما جوونا نیست
تقصیر کساییه که دین اسلام رو برای ما به ارمغان آوردن البته دستشون درد نکنه انصافا دین خوب و کاملیه ولی متاسفانه اونا که زحتمتشو کشیدن آوردن ناقص آوردن و وقتی که از یک دین سخت گیر مثله دین اسلام فقط بخش های سختگیرانش رو وارد جامعه بکنی مسلما انزجار از اون دین شایع میشه .
به عنوان مثال من یه پسر 24 ساله ام . مسلمانم و دینمو دوست دارم و نمیخوام گناه کنم . و شرایط ازدواج رو هم ندارم فلن .از طرفیم دوس دارم پایبند دینم باشم . دینه من میگه ( البته اگر کامل باشه ) چه پسر چه دختر اگر در این شرایط باشن میتونن صیغه کنن اما متاسفانه انقدر تفکر خانواده های ما کوته فکره که نداریم یا خیلی کم داریم دخترایی رو که پدراشون موافق باشن با صیغه شدن .
فقط جنبه های سختگیرانه اسلام رو اجباری کردن در صورتی که این اسلام با اسلام ناب محمدی زمین تا آسمون فرق داره و اصلا قابل تحمل نیست .
خوب وقتی نه میشه ازدواج کرد نه میشه صیغه کرد نه میشه جلوی این نیاز لعنتی رو گرفت به نظر شما چه کار باید کرد . من با اون دوست عزیز موافقم این نیاز هم مثله نیاز به آب خوردن میمونه شما چن روز میتونی آب نخوری ؟ یه روز دو روز سه روز نهایتش تسلیم میشی ! حتی من اینو میتونم به زلزله تشبیه کنم زلزله ای که نمیاد نمیاد وقتی میاد خانمان سوزه !!
در ضمن به وبلاگ من هم سر بزنید مخصوص مهندسان عزیز است . ceos.blogfa.com

امیر حسین چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام من نیاز شدید به سکس دارم و نمی تونم بیش تر از این خودمو کنترل کنم . من سعی کردم از راه هایی مثل ورزش کردن این غریزه قوی رو شکست بدم ولی کار نکرد و الان دنبال یه دختر واسه دوستی میگردم

عسل پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام هر کس میبینی از سکس حرف مزنه خودشون رو مسخره کردن

ماریا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام ایناچیه میپرسی اخه مرداخوی حیوانی دارن فقط میخان بکنن بی احساسا

ارش پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ق.ظ

سکس لازمه برای هر انسانی

سارا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:17 ق.ظ

نجمه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام کسی هست

amir دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ب.ظ

سکس نیاز همه ی انسان هاست
برید با bf-gf سکس کنید
اگر نگران دینتون هستید که اینکارو نکنید صبر کنید بمیرید بعد که رفتید بهشت این کارو بکنید
هههههه

ehsan جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 ب.ظ

آوه

ehsan جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام من الان اومدم

اوا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام

مرجان پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام

مرجان پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

سلاممممممم

مهرداد سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:59 ب.ظ http://mehrdaFc@gmail.com

بیاید تا با هم مهربان باشیم و از بکن بکن دوری کنیمبیاید تا با هم مهربان باشیم و از بکن بکن دوری کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد